Worldpay introduceert one-stop-shop voor omnichannel-betalingen
— 22 juni 2016Goed nieuws voor organisaties die op het gebied van betalingen door de bomen het bos niet meer zien. Voor hen is daar nu omnichannel betalingsdienst Worldpay Total.
Veel organisaties werken met verschillende betalingsleveranciers in diverse markten, via meerdere verkoopkanalen. Waar een gefragmenteerde aanpak leidt tot meer kosten, complexiteit, en zelfs verwarring en frustratie kan veroorzaken bij klanten, biedt Worldpay Total naar eigen zeggen juist een uniform alternatief. De omnichannel-toepassing geldt voor alle online, offline en internationale transacties van klanten. Het systeem sluit daarbij volgens het bedrijf naadloos aan op de snel veranderende wensen en voorkeuren van de consument. Zo kiezen klanten zelf op welke manier ze betalen.
Meer online betalingen
Kevin Dallas, Chief Product Officer Global eCommerce bij Worldpay: ”Nu vrijwel iedereen overal toegang heeft tot het internet, kopen consumenten net zo makkelijk producten vanuit de trein als in de winkel. Merken anticiperen graag op deze trend, maar hiervoor moeten de online en mobiele winkelervaring even gemakkelijk zijn als in de winkel, en andersom. Voor groeiende ondernemingen kan dit een probleem zijn omdat het met een toenemende internationale footprint zelfs nog moeilijker wordt om herkenbaar te zijn.” Worldpay Total is ontworpen vanuit een groeigedachte. Dallas: “Het systeem is een one-stop-shop voor elke soort betaling en die opschaalt met de onderneming, ongeacht hoe groot die wordt.”
Eerder introduceerde Worldpay Worldpay Total al in het Verenigd Koninkrijk. Dit bekroonde product was de eerste end-to-end-betalingsoplossing in de staat.